مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 06:162020-02-08اقتصادي

افتتاح 6.5 میلیارد تومان طرح تولیدی و عمرانی در سامن


همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور فرماندار ملایر و به همت دستگاه های اجرایی در سطح این بخش 15 پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتبار شش میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/همدان بخشدار سامن گفت: همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور فرماندار ملایر و به همت دستگاه های اجرایی در سطح این بخش 15 پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتبار شش میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

مصطفی عبدالملکی در گفت وگو با ایسنا، افزود: امروز -شنبه 19 بهمن ماه- بهسازی و آسفالت روستای انوج، طرح خیاطی طیبه کلهر نمونه ای از 200 طرح در 200 روستای ملایر در روستای انوج و همزمان کلیه پروژه های دهیاری بخش سامن با تلاش بنیاد مسکن و دهیاری ها به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح می شود.

وی از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای کهکدان به همت شبکه بهداشت و با اعتبار 1500 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: واحد پرورش گوسفند داشتی 250 رأسی در روستای یونس با اعتبار یک میلیارد و 160 میلیون تومان، واحد بسته بندی سبزیجات و سالاد در ناحیه صنعتی سامن به همت جهادکشاورزی و به طور همزمان کلیه پروژه های شهرداری سامن با اعتبار دو میلیارد و 120 میلیون تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 6.5 میلیارد تومان طرح تولیدی و عمرانی در سامن

افتتاح 6.5 میلیارد تومان طرح تولیدی و عمرانی در سامن