مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-08سياسي

2 داوطلب نمایندگی مجلس در همدان تایید صلاحیت شدند


حجت الاسلام جلال مرادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یک داوطلب نمایندگی از حوزه انتخابیه ملایر که پیشتر صلاحیتش احراز نشده بود، تایید صلاحیت شد همچنین یکی دیگر از داوطلبان به علت نداشتن مدارک کافی رد صلاحیت شده بود که مجدد تایید شد.

وی بیان کرد: تایید و رد صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس تا زمان تقدیم اعتبارنامه ادامه دارد و چنانچه مدارکی دال بر تایید یا رد فرد به دست هیات نظارت یا شورای نگهبان برسد آن را ترتیب اثر می دهند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان ادامه داد: در این راستا مدارکی به دست هیات نظارت استان همدان رسیده است که تقدیم شورای نگهبان شد و احتمال می رود 2 تن از داوطلبان تایید صلاحیت شده رد شوند.

حجت الاسلام مرادی گفت: این مدارک مربوط به افراد شاخص از جمله نمایندگان تایید شده کنونی یا نمایندگان ادوار مجلس نیست و وضعیت صلاحیت این افراد تغییری نکرده است.

وی درباره جابجایی حوزه انتخابیه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز افزود: داوطلبان تا 15 روز قبل از آغاز رای گیری یعنی تا 17 بهمن سالجاری وقت داشتند تا نسبت به تغییر حوزه انتخابیه اقدام کنند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان ادامه داد: سپس هیات اجرایی این درخواست ها را رسیدگی کرده و پس از تایید در اختیار هیات نظارت قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 داوطلب نمایندگی مجلس در همدان تایید صلاحیت شدند

2 داوطلب نمایندگی مجلس در همدان تایید صلاحیت شدند