مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-08سياسي

نمایندگی دفتر بانک خون بند ناف در جهاددانشگاهی قائنات افتتاح شد


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح نمایندگی دفتر خون بند ناف در جهاددانشگاهی قائنات گفت: امیدواریم با این اقدام، گامی در جهت بالا بردن سطح سلامت مردم شهرستان برداریم .

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح نمایندگی دفتر خون بند ناف در جهاددانشگاهی قائنات گفت: امیدواریم با این اقدام، گامی در جهت بالا بردن سطح سلامت مردم شهرستان برداریم .

جلال الدین صادقی امروز شنبه 19 بهمن در آیین افتتاح دفتر بانک خون بند ناف جهاددانشگاهی قائنات با اشاره به اینکه خون بندناف خونی است که پس از تولد در بندناف و جفت باقیمانده و دور ریخته می شود، در حالی که غنی از سلول های بنیادی است، افزود: سلول های بنیادی که از خون بند ناف نوزادان گرفته می شوند جایگزین بسیار مناسبی برای پیوندهای مغز استخوان می باشد و پتانسیل استفاده در درمان بیش از 80 نوع بیماری لاعلاج یا صعب العلاج را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: لازمه انجام این فرایند انجام مشاوره و اقداماتی از چند هفته قبل از زایمان است که متاسفانه در بسیاری از موارد والدین به دلیل عدم آگاهی از این شرایط، فرصت استثنایی و تکرار نشدنی ذخیره خون بند ناف فرزندشان را از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگی دفتر بانک خون بند ناف در جهاددانشگاهی قائنات افتتاح شد

نمایندگی دفتر بانک خون بند ناف در جهاددانشگاهی قائنات افتتاح شد