مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-08سياسي

مرکز نوآوری بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان افتتاح شد


مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان در این آیین گفت: این مرکز فراتر از بازی های رایانه ای است و در قالب ناحیه 32 هکتاری نوآوری دانشگاه افتتاح شده است.

جواد راستی افزود: در زمانحاضر این مجموعه با حمایت یک میلیارد تومانی از سوی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان گسترش یافته است.

وی اظهارداشت:در این مرکز در زمینه بازی های رایانه ای، پویا نمایی (انیمیشن)، واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی، شبیه سازی و بازی های درمانی ، کارهای آموزشی، پژوهشی، کارآفرینی و نوآوری انجام می شود و مجهز به آزمایشگاه تخصصی و کلینیک بازی درمانی است.

راستی یادآور شد: این مرکز به تمام امکانات تیم های بازی ساز شامل کلاس های آموزشی ، استودیو ضبط صدای مجهز به ابزارهای پیشرفته ، سایت کامپیوتری ، آزمایشگاه اختصاصی واقعیت مجازی ، آزمایشگاه موشن کپچر برای ضبط انیمیشن ، آزمایشگاه برد گیم و فضایی برای استقرار و کار تیم ها و آزمایشگاه تست بازی مجهز است.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان ادامه داد: اتاق صدای این مرکز قابلیت ضبط صدای فیلم ها و انیمیشن ها با کیفیت بالا را دارد و یکی از مجهزترین استودیوهای ضبط صدای انیمیشن در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان افتتاح شد

مرکز نوآوری بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان افتتاح شد