مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-08ورزشي

برگزاری مسابقات پرورش اندام آذربایجان شرقی


برترین های مسابقات پرورش اندام ، بادی کلاسیک ، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار قهرمانی باشگاه های استان آذربایجان شرقی که به میزبانی تبریز برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مسابقات پرورش اندام ، بادی کلاسیک ، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار قهرمانی باشگاه های استان آذربایجان شرقی به مناسبت  یادواره سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ایام ا.

دهه فجر و قیام 29 بهمن تبریز با استقبال خوب ورزشکاران از سراسر استان و با حضور مسوولین اجرایی و انتظامی استان در سالن فتح خیبر تبریز برگزار گردید.

اما روز شلوغ مسابقات و با حضور  ورزشکاران علاقه مند ، جذابیت این دو روز را دو چندان نمود و ورزشکاران در رقابتی نفس گیر و جذاب ، به رقابت در مقابل حریفان خود پرداختند که در پایان نفرات برتر کلیه اوزان معرفی شدند .

درحاشیه این مسابقات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان از پدر شهید مدافع حرم محمدرضا فخیمی با اهدا لوح یادبودی تجلیل کرد .

این دوره از مسابقات  استان آذربایجان شرقی با استقبال خوب علاقه مندان نیز همراه بود.

در پایان مسابقات از نفرات اول تا سوم و اورال مسابقات با اهداء حکم و مدال قهرمانی و همچنین از کمیته داوری ، قهرمانان جهانی و کشوری با هدا لوح و جوایز نقدی تجلیل شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات پرورش اندام آذربایجان شرقی

برگزاری مسابقات پرورش اندام آذربایجان شرقی