مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 09:002020-02-08فرهنگي

پیش بینی برندگان اسکار 2020 از چهار نگاه


در فاصله چند روز به برگزاری مراسم اسکار نود و دوم، منتقدان سینمایی نشریه های مختلف اقدام به پیش بینی برندگان شاخه های مختلف کرده اند و بر این اساس «1917» برنده بزرگ و «اَنگل» پدیده اسکار 2020 پیش بینی شده اند.

- در فاصله چند روز به برگزاری مراسم اسکار نود و دوم، منتقدان سینمایی نشریه های مختلف اقدام به پیش بینی برندگان شاخه های مختلف کرده اند و بر این اساس 1917 برنده بزرگ و اَنگل پدیده اسکار 2020 پیش بینی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار در تاریخ 10 فوریه (بامداد دوشنبه 21 بهمن) در حالی برگزار می شود که درام جنگی 1917 به کارگردانی سم مندس طبق پیش بینی اکثر کارشناسان سینمایی بیشترین شانس را برای کسب جایزه اصلی دارد و در شاخه های بهترین بازیگر نقش اصلی زن، نقش مکمل مرد، بهترین فیلم بین المللی (خارجی)، مستند، انیمیشن و فیلمبرداری نیز به احتمال فراوان شاهد انتخابی غیرقابل بیش بینی از اعضای آکادمی نخواهیم بود.

فیلم 1917 که پیش از این جوایز انجمن تهیه کنندگان و انجمن کارگردانان آمریکا، جوایز آکادمی فیلم بریتانیا (بفتا)، انتخاب منتقدان و گلدن گلوب را در شاخه بهترین فیلم به خود اختصاص داده است، شانس بالایی برای درخشش در اسکار نیز دارد و رقیب اصلی اش فیلم کره ای اَنگل است که با تمجید منتقدان همراه شده است؛ این ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برندگان اسکار 2020 از چهار نگاه

پیش بینی برندگان اسکار 2020 از چهار نگاه