مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-08اجتماعي

پرندگان میانکاله قربانی حق آبه؟


درحالی رییس سازمان محیط زیست معتقد است که وارد نشدن آب به میانکاله سبب تولید سم بوتولیسم شده است که مدیرکل حوضه آبریز دریای خزر می گوید: در مسیر رهاسازی آب به میانکاله ای سازه ای از جمله سد یا مخزن مهمی نداریم که جلوی این رهاسازی را بگیرد.

- درحالی رییس سازمان محیط زیست معتقد است که وارد نشدن آب به میانکاله سبب تولید سم بوتولیسم شده است که مدیرکل حوضه آبریز دریای خزر می گوید: در مسیر رهاسازی آب به میانکاله ای سازه ای از جمله سد یا مخزن مهمی نداریم که جلوی این رهاسازی را بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اواخر دی ماه امسال تاکنون بیش از 15 هزار قطعه پرنده مهاجر در میانکاله بر اساس آنچه بوتولیسم گفته شد، تلف شده اند.

عیسی کلانتری - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - در آخرین اظهار نظر خود در یک شبکه تلویزیونی ضمن اشاره به این موضوع می گوید: طبق آخرین گزارش رسمی سازمان دامپزشکی - که مسئولیت بررسی بیماری های حیات وحش را دارد - سم بوتولیسم سبب تلف شدن پرندگان شده است.

بیماری بوتولیسم بر اثر سم تولید شده توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ایجاد می شود و پرندگان با بلع گیاهان یا حیوانات آلوده به این سم به آن مبتلا می شوند و جان خود را از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرندگان میانکاله قربانی حق آبه؟

پرندگان میانکاله قربانی حق آبه؟