مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-08پزشكي

تجمع داروسازان در اعتراض به رأی دیوان عدالت اداری+تصاویر


جمع زیادی از داروسازان با تجمع در سازمان نظام پزشکی به رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال مقرره وزارت بهداشت در مورد تعرفه خدمات دارویی اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، جمع زیادی از داروسازان با تجمع در سازمان نظام پزشکی به رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال مقررات وزارت بهداشت در مورد تعرفه خدمات دارویی اعتراض کردند.

مهدی زارعی، رییس شورای عالی داروخانه های انجمن داروسازان ایران به فارس گفت: داروسازان مورد بی مهری قرار گرفته اند و اعتراض امروز، اعتراض به همه تکانه هایی است که به دستاوردهای داروسازان کشور وارد شده است.

در حیطه مسؤولیت  دیوان عدالت اداری نیست  و به همین جهت  دیوان محترم نباید به این موضوع ورود می کرد، هیچ کس نمی تواند خدمات داروسازان در سیستم درمانی کشور را نادیده بگیرد.

وی ادامه داد: برای داروساز در داروخانه، حجم زیادی مسؤولیت ، نظارت و خدمات تعریف شده  و بالطبع ارزش خدمات هم باید پرداخت شود.

هیأت محترم دولت و یا وزارت بهداشت مجوز دریافت  تعرفه خدمات دارویی را طی سالیان گذشته بار ها جهت اجرا ابلاع کرده اند، هنوز آن مصوبات جاری است و در عمل هیأت محترم دولت به عنوان بالاترین مقام اداری کشور تعرفه خدمات دارویی را به رسمیت شناخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع داروسازان در اعتراض به رأی دیوان عدالت اداری+تصاویر

تجمع داروسازان در اعتراض به رأی دیوان عدالت اداری+تصاویر