مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-08سياسي

یکپارچگی و همدلی زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود


معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: یکپارچگی و همدلی زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود و این مهم باید در سطح کشور برای موفقیت ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید انصاری پیش از ظهر شنبه در آیین افتتاحیه پروژه اورژانس بیمارستان امام علی (ع) فرخ شهر اظهار داشت: در زمان انقلاب وضعیت به گونه ای بود که حتی افسر شهربانی که باید جلوی اعتراض کنندگان را می گرفت، گاهی زخمی شدگان را به بیمارستان می رساند و این همدلی در میان تمام مردم وجود داشت.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: یکی از دلایل پیروزی انقلاب یکپارچگی بود و باید این تجربه ها را به نسل جدید انتقال داد.

وی گفت: در بعد اخلاق حسابگری وجود ندارد و باید به مردم بگوییم چه کسانی راه انقلاب را ادامه دادند و همگان پیرو راه آنان باشیم.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی مجموعه تلاش هایی در جهت اجرای طرح ها انجام شده که قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: امروز 55 پروژه با حدود 60 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان شهرکرد به بهره برداری می رسد که از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچگی و همدلی زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود

یکپارچگی و همدلی زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود