مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 11:102020-02-08فرهنگي

منتقدان به نامزدهای اسکار 2020 رای دادند/ «انگل» در راس


128 منتقد سینمایی با رای خود نشان دادند که چه فیلم ها و افرادی از میان نامزدهای اسکار امسال، شایسته دریافت جوایز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، در حالی که شمارش معکوس برای اهدای جوایز اسکار 2020 آغاز شده است 128 منتقد با رای خود نشان دادند که شایسته ترین فیلم برای دریافت اسکار پارازیت یا انگل از کره جنوبی است.

هرچند تایید منتقدان همیشه تضمینی برای آکادمی اسکار نیست و به دلایل مختلف نامزدهای محبوب منتقدان گاه حتی شانسی هم به دست نمی آورند، اما در آخرین روزهای باقی مانده به اهدای جوایز دیدن نظرمنتقدان می تواند برای مقایسه با نظرات آکادمی جالب توجه باشد.

با همه اینها فیلمی که امسال که حمایت اصلی را نصیب خود کرده انگل یا پارازیت است که در چندین بخش از جمله بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه ی غیراقتباسی و بهترین فیلم بین المللی توجه ها را به خود جلب کرده است.

این نظرسنجی با رای 128 منتقد انجام شده اما جای تعجب نخواهد داشت اگر در مراسم اسکار که یکشنبه شب (دوشنبه صبح به وقت ایران) برگزار می شود، فیلم دیگری این جایگاه را کسب کند.

در فهرست بهترین فیلم ها روزی روزگاری در هالیوود در جایگاه دوم و ایرلندی ساخته مارتین اسکورسیزی در بخش بهترین کارگردانی رتبه دوم را پس از انگل به دست آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان به نامزدهای اسکار 2020 رای دادند/ «انگل» در راس

منتقدان به نامزدهای اسکار 2020 رای دادند/ «انگل» در راس