مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-08سياسي

اختراع پشتی طبی ارگونومی 9 نفر را مشغول به کار کرد


مسؤول سازمان علمی و پژوهشی بسیج خراسان جنوبی از حمایت 137 طرح و ایده خبر داد و گفت: اختراع پشتی طبی ارگونومی مخترع بیرجندی برای 9 نفر ایجاد شغل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی عظیمی فر ظهر امروز در نشست خبری با رسانه های خراسان جنوبی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران رتبه 14 علمی جهان، 13 زیست فناوری و جزو 13 کشور اول دارنده چرخه انرژی دنیا است که 354 دانشمند ایرانی جزو یک درصد افراد برتر جهان هستند.

وی تصریح کرد: این سازمان در راستای اهداف تعریف شده خود در حوزه های مختلف ورود پیدا کرده و مخترعان و مبتکران بسیجی می توانند در مرکز رشد و خلاقیت با ارائه طرح ها و ایده های خلاقانه آن را تبدیل به محصول کنند.

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی یادآور شد: در پردیس شرکت های دانش بنیان سازمان علمی، پژوهشی و فناوری بسیج نیز مباحث تأمین فضا برای مخترعان، تحقیقات و آموزش دنبال می شود که در حال حاضر 26 شرکت فعالیت دارند.

عظیمی فر با اشاره به حمایت های مادی و معنوی سازمان از طرح های آماتوری تا سقف پنج میلیون تومان در راستای پرورش نخبگان، بیان داشت: از طرح های نیمه حرفه ای که براساس نیاز استان شکل می گیرد نیز با پرداخت تسهیلات حمایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع پشتی طبی ارگونومی 9 نفر را مشغول به کار کرد

اختراع پشتی طبی ارگونومی 9 نفر را مشغول به کار کرد