مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 11:402020-02-08سياسي

رصد تبلیغات زودهنگام کاندیداها در اردبیل/متخلفان زیرذره بین قانون


در نشست مشترک اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی بر رصد مستمر هر گونه اقدام خلاف قوانین از جمله خرید و فروش آرا، تبلیغات زود هنگام و توهین و تخریب در فضای مجازی تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست مشترک مجریان، ناظران و اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرم با داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اردبیل نیر، نمین و سرعین ظهر شنبه برگزار شد.

در این نشست به سوالات و ابهامات داوطلبان و رؤسای ستاد انتخاباتی نامزدها از سوی معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان پاسخ داده شد.

خدادادی معاون دادگستری اردبیل در این نشست عنوان کرد: انتخابات نعمت، موهبت و اثری ماندگار از امام راحل و انقلاب اسلامی ایران بوده و مظهر اراده ملت و اعمال حق مردم در تعیین سرنوشت خود است، لذا حفاظت و صیانت از آن مسلماً تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

وی با اشاره به مهمترین آسیب ها که انتخابات را تهدید می کند، افزود: طایفه گری، قومی و قبیله گری از آسیب هایی است که موجب زایل شدن شایسته سالاری، امانت داری، تعهد و تخصص افراد می شود و یقیناً نادیده گرفتن تعهد و تخصص افراد در انتخابات و انتخاب افراد صرفاً بر اساس قومیت موجب توسعه نیافتگی و عقب ماندگی منطقه و استان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد تبلیغات زودهنگام کاندیداها در اردبیل/متخلفان زیرذره بین قانون

رصد تبلیغات زودهنگام کاندیداها در اردبیل/متخلفان زیرذره بین قانون