مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 11:402020-02-08اقتصادي

حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دستور کار جدی وزارت صمت است


حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دستور کار جدی وزارت صمت است و اگر سرمایه گذار و تولید کننده ای بطور جد اهل کار و تولید باشند بدون هیچ منتی از او حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، رضا رحمانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد تولیدی لوازم خانگی در سقز اظهار کرد: حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دستور کار جدی وزارت صمت است و اگر سرمایه گذار و تولید کننده ای بطور جد اهل کار و تولید باشند بدون هیچ منتی از او حمایت می کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در مورد زمین مشخص شده برای توسعه این واحد بنا به درخواست مدیرعامل کارخانه لوازم خانگی سقز آمادگی تشکیل جلسه با مسوولان بنیاد مستضعفین داریم.

گفتنی است؛ کارخانه لوازم خانگی سقز در شهرک صنعتی راه اندازی شده است که تولیدکننده تلویزیون رنگی ال ای دی، آب سردکن و آب گرم کن دو منظوره، اتوی بخار برقی، چای ساز برقی، ساندویچ ساز برقی خانگی است.

برای راه اندازی این کارخانه 20 میلیون یورو هزینه شده است که با بهره برداری از آن برای 68 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

در حال حاضر هفت قلم لوازم خانگی در این واحد تولید می شود و در صورت تامین مکان مورد نیاز توانایی افزایش تولید به 52 قلم لوازم خانگی وجود دارد و توسعه آن برای 500 نفر دیگر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دستور کار جدی وزارت صمت است

حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دستور کار جدی وزارت صمت است