مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-08ورزشي

بودجه سازمان فرهنگی شهرداری کافی نیست


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شیراز بودجه پیشنهادی شهرداری شیراز برای سازمان فرهنگی را ناکافی دانست و گفت: اگر شهرداری لایحه بودجه را اصلاح نکند نمی توان انتظار عملکرد رضایت بخشی از این سازمان داشت.

- احمد تنوری در حاشیه یکصد و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی که با هدف بررسی پروژه ها و برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در لایحه بودجه سال 99 شهرداری شیراز برگزار شد، به خبرنگاران گفت: با توجه به اظهارات رییس جدید سازمان فرهنگی شهرداری مبنی بر تایید نشدن پروژه های اعلامی در لایحه بودجه و تایید نشدن فهرست اخیر برنامه های سازمان، پروژه های پیشنهادی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مورد بازنگری قرار گرفته و در جلسه آینده بررسی می شود.

وی ادامه داد: در این جلسه، برنامه ها و پروژه های نرم افزاری ارائه شده از سوی شهرداری مورد پذیرش قرار نگرفت چرا که پروژه های تعریف شده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انطباق کامل با شرح وظایف و ماموریت های این سازمان نداشت.

تنوری با تاکید بر اینکه باید برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری براساس سیاست ها و اساسنامه شورا باشد، افزود: در برنامه های پیشنهادی شهرداری این انطباق مشاهده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سازمان فرهنگی شهرداری کافی نیست

بودجه سازمان فرهنگی شهرداری کافی نیست