مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 12:102020-02-08سياسي

اولین کتابخانه روستایی دماوند در روستای سربندان افتتاح شد


اولین کتابخانه روستایی دماوند با حضور معاون عمرانی نهادکتابخانه های استان تهران در روستای سربندان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی امیری ظهر شنبه در مراسم افتتاح اولین کتابخانه روستایی شهرستان دماوند که در روستای سربندان برگزار شد اظهار داشت: تعداد منابعی که در کل شهرستان در حال استفاده است 63 هزار و 200 نسخه و تعداد فعال عضو این کتابخانه ها 3 هزار و 20 عضو بوده و تعداد کتاب های امانت داده شده در ماه گذشته 5 هزار و 200 نسخه کتاب بوده است.

امیری افزود: این کتابخانه با 200 متر زیر بنا گنجایش 12 هزار جلد کتاب دارد که 2500 جلد در مخزن اصلی و 2 هزار نسخه در بخش کودک 500 نسخه در بخش مرجع گذاشته می شود.

وی گفت: هزینه تجهیزات این کتابخانه 50 میلیون تومان و منابع کتابخانه ای که در مرحله اول وارد شده است 5 هزار و 500 نسخه که چیزی حدود 175 میلیون تومان هزینه و کتابخانه راه اندازی شده است.

معاون عمرانی نهاد کتابخانه های استان تهران بیان داشت: این کتابخانه اولین کتابخانه روستایی شهرستان دماوند است و روستاهای بالای 2 هزار و 500 نفر جمعیت در صورت امکان و با شرایط واگذاری کتابخانه دار خواهند شد و امیدواریم این اتفاقات به دلیل پایگاه اجتماعی و فرهنگی بودن کتابخانه ها بیشتر در سطح شهرستان های استان تهران بیافتد تا سهم بیشتری در ارتقا فرهنگ منطقه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کتابخانه روستایی دماوند در روستای سربندان افتتاح شد

اولین کتابخانه روستایی دماوند در روستای سربندان افتتاح شد