مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 12:402020-02-08اقتصادي

چرخ کارخانه نوآوری در فارس اسفند ماه به حرکت در می آید


مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات استان فارس گفت: دومین کارخانه نوآوری کشور که در استان فارس مراحل احداث آن به پایان رسیده اول اسفندماه راه اندازی خواهد شد.

- مهرداد سهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: با همکاری معاونت ریاست جمهوری، استانداری فارس و سرمایه گذاری بخش خصوصی دومین کارخانه نوآوری کشور در استان فارس احداث و مراحل ساخت آن در حال انجام است.

سهرابی در خصوص این کارخانه متذکر شد: مفاهیم ایجاد کارخانه نوآوری بر اساس آموزه های نوین مدیریت نوآوری جهانی و این کارخانه یکی از کارخانه هایی است که از علم روز استفاده کرده و از جمله کارخانه های بروز در ایران است.

وی اضافه کرد: یکی از اهدافی که این کارخانه به دنبال آن است اشتراک گذاری داده ها و ایجاد محصولات نوآورانه توسط استارت آپ هایی است که قرار است در این کارخانه نوآورانه فعالیت مستمر و مشارکت گونه با سایر شرکتهای استارت آپ داشته باشند.

مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات استان فارس با اشاره به در نظر گرفتن بسته های حمایتی برای شرکت های استارت آپ بیان کرد: استارت آپ ها منجر به بهبود کارآفرینی و در نتیجه منجر به بهره وری خواهند شد و بایستی با توجه به مشکلاتی که در صنعت وجود دارد به دنبال ارائه راهکار توسط فعالین بخش خصوصی در راستای حل مشکلات واحدهای اقتصادی و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ کارخانه نوآوری در فارس اسفند ماه به حرکت در می آید

چرخ کارخانه نوآوری در فارس اسفند ماه به حرکت در می آید