مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:102020-02-08فرهنگي

پوستر چهارمین دوره اکسپوی آثار هنری تبریز رونمایی شد


با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و خبرنگاران، پوستر چهارمین دوره اکسپوی آثار هنری تبریز رونمایی شد.

- پوستر "چهارمین دوره اکسپوی آثار هنری تبریز" رونمایی شد ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و خبرنگاران، پوستر "چهارمین دوره اکسپوی آثار هنری تبریز" رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد: از دست اندرکاران این نمایشگاه قدردانی می کنیم و برپایی نمایشگاه آثار هنری در تبریز اتفاق مبارکی است که به دوره چهارم خود رسیده است.

محمد محمدپور در ادامه به کیفیت برگزاری اکسپوی تبریز اشاره کرد و افزود: اکسپوی تبریز طی سه دوره برگزاری رشد کمی و کیفی بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: در سه دوره گذشته تعداد کل هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه، 205 نفر با فروش حدود 80 اثر بود، در حالی که در دوره فعلی 142 هنرمند از سراسر کشور با 231 اثر در رشته های نقاشی، عکس، مجسمه، خط نقاشی و خوشنویسی شرکت کرده اند که در نوع خود رخداد نویی در کشور است.

منصور برادران، قایم مقام معاون فرهنگی شهردار تبریز نیز در این مراسم بر اهمیت اکسپوی تبریز بر اقتصاد هنر اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی و شهرداری تبریز بحث برندسازی شهر تبریز را پیگیری می کنند و فعالیت هایی چون اکسپوی تبریز نیز سهم بسز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر چهارمین دوره اکسپوی آثار هنری تبریز رونمایی شد

پوستر چهارمین دوره اکسپوی آثار هنری تبریز رونمایی شد