مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:402020-02-08فرهنگي

نمایش دست هایت کو مم حسن به جشنواره تئاتر روسیه راه یافت


نمایش دست هایت کو مم حسن از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد جواز حضور در جشنواره تئاتر روسیه را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایش دست هایت کو مم حسن تولید واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر توانست نظر مخاطبان بین المللی را به عنوان نماینده ایران برای شرکت در جشنواره تئاتر کشور روسیه کسب کند.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: نمایش دست هایت کو مم حسن به کارگردانی رضا کرمی زاده و نویسندگی رضا گشتاسب با اجرای خوب خود در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فجر توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و رأی حضور در جشنواره تئاتر روسیه را که قراراست 16 می در شهر کازان برگزار شود، به دست آورد.

شریف اسلامی با اشاره به اینکه متن این نمایش توسط کارگردان مطرح آذربایجانی اجرا خواهد شد، افزود: نمایش دست هایت کو مم حسن در روز پنجشنبه 17 بهمن ماه درتا لار مولوی در دو سانس اجرا شد.

وی افزود: این کار توانست پذیرش هیئت انتخاب فستیوال تاتارستان را کسب کند و به عنوان نماینده ایران 16 می در جشنواره تئاتر روسیه در شهر کازان به اجرا بپردازد.

اسلامی با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش اظهار داشت: اکبر آیین، نازنین نادر پور، مهرداد علی پور و پوریا نیک اقبالیان بازیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دست هایت کو مم حسن به جشنواره تئاتر روسیه راه یافت

نمایش دست هایت کو مم حسن به جشنواره تئاتر روسیه راه یافت