مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:502020-02-08سياسي

ارتش همواره مقابل مردم و انقلاب متواضع و برابر دشمن، مقاوم بوده است


ارتش ما همواره مقابل مردم و انقلاب متواضع و برابر دشمن، مقاوم و محکم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز در آیین تجدید بیعت اقشار مختلف بسیج و کارکنان نیروهای مسلح با آرمان های شهدا و امام راحل، اظهار کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های شهدای عزیز ما که برای همه ما این ویژگی برجسته است و از اوصاف خدای متعال نیز هست،  غیرت است .

وی افزود: غیرت ملی از ملی گرایی جدا است، غیرت ملی باعث می شود یک فرد نسبت به افتخارات ملی و افتخاراتی که به عنوان پشتوانه تمدنی احساس غرور کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خداوند به برکت انقلاب اسلامی، عزت و احترام زیادی به ایران داد که در قبل از انقلاب چنین عزتی نداشتیم .

وی ادامه داد: استقامت نیروهای مسلح ما پس از انقلاب و در دوران دفاع مقدس باعث شد که این کشور بیمه بشود در حالی که این ارتش و نیروهای مسلح در برابر مردم و انقلاب متواضع است .

موسوی فرد بیان کرد: در این 41 سال انقلاب که ما این همه سختی را داریم تحمل می کنیم، این سختی ها در دوران غیبت به مراتب سخت تر از دوران ظهور امام عصر (عج) است زیرا در مدتی که طول می کشد تا امام بر تمام دنیا مسلط شود، سختی های زیادی را متحمل می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش همواره مقابل مردم و انقلاب متواضع و برابر دشمن، مقاوم بوده است

ارتش همواره مقابل مردم و انقلاب متواضع و برابر دشمن، مقاوم بوده است