مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 14:402020-02-08اقتصادي

دست هایی بر سر کارند تا به تولید و صنعت کشور آسیب بزنند


رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: متاسفانه دست هایی در کار است که واحدهای صنایع غذایی ما را بدنام کنند که هم صنعت ما زمین بخورد و هم صادرات ما دچار مشکل شود.

- نیره پیروزبخت در حاشیه سفر به اصفهان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از سال 1395 درگیر موضوع محموله ذرت های آلوده بودیم، اظهار داشت: با بررسی های به عمل آمده محموله ذرت وارداتی، آلوده به نوعی سم آفلاتوکسین بالاتر از میزان استاندارد ملی ایران بود که اجازه ورود به کشور را ندادیم و علی رغم انکه عده ای سعی در ورود این محموله به کشور را داشتند با دخالت مستقیم ریاست جمهوری محموله 140 هزار تنی ذرت با سم آفلاتوکسین به کشورهای غیرهمسایه برای مصارف غیرخوراکی برگردانده شد و این قول رامی دهم که حتی یک دانه ذرت آلوده به کشور وارد نشد.

وی افزود: سلامت شهروندان خط قرمز استاندارد ملی ایران است و آن میزان ذرتی هم که وارد کشور شد با آفلاتوکسین در حد استاندارد بود.

قرص های جاسازی شده در کیک ها عامدانه و خارج از خط تولید بود رییس سازمان ملی استاندارد ایران به جاسازی قرص در کیک ها هم اشاره ای داشت و گفت: این کیک های آلوده به قرص در اقدامی عامدانه انجام می شد و متاسفانه دستی در کار است که واحدهای صنایع غذایی ما را بدنام کنند که هم صنعت ما زمین بخورد و هم صادرات ما دچار مشکل شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست هایی بر سر کارند تا به تولید و صنعت کشور آسیب بزنند

دست هایی بر سر کارند تا به تولید و صنعت کشور آسیب بزنند