مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 15:102020-02-08ورزشي

باد و باران هم حریف تیم فوتبال شهرداری همدان نشد/شکست یاران فیروز


تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در هوای طوفانی و بارانی با نتیجه 2 بر 1 شاگردان فیروز کریمی در تیم اترک بجنورد را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لیگ دسته دوم فوتبال کشور با آغاز هفته نوزدهم شاهد دیدارهای جذاب و حساسی است که در یکی از این بازی ها تیم فوتبال شهرداری در همدان میزبان تیم فوتبال اترک بجنورد بود.

بازی در هوای سرد و طوفانی همدان در ورزشگاه شهدای قدس همدان آغاز شد و دو تیم با توجه به نتایج هفته های گذشته خود بازی هجومی را آغاز کردند تا بتوانند روند ناکامی های خود را پایان دهند.

تیم فوتبال شهرداری همدان که با سه شکست تلخ قدم به میدان این مسابقه خانگی گذاشته بود در این دیدار بازی سراسر هجومی را آغاز کرد و پیروزی در این دیدار برای برای شهرداری بسیار اهمیت داشت.

حملات تیم فوتبال شهرداری همدان همدان یکی پس از دیگری با واکنش دروازه بان اترک بجنورد به هدر می رفت که در یکی از این موقعیت ها محمد عباس تبار به زیبایی تیرک دروازه بجنورد را لرزاند.

بالاخره در دقیقه 31 در یکی از این حملات پاس گل زیبای پیمان حشمتی درون محوطه جریمه را مهدی خلج تبدیل به گل نخست شهرداری همدان کرد.

پیمان حشمتی ششمین پاس گل خود را در این فصل برای تیم فوتبال شهرداری همدان داد تا همچنان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و باران هم حریف تیم فوتبال شهرداری همدان نشد/شکست یاران فیروز

باد و باران هم حریف تیم فوتبال شهرداری همدان نشد/شکست یاران فیروز