مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 15:102020-02-08اقتصادي

وزیر صمت در سقز: حمایت از توسعه واحد های تولیدی فعال در کشور اولویت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد تولیدی لوازم خانگی در شهرک صنعتی سقز ضمن قدردانی از تلاش های تولیدکنندگان اظهار داشت: - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه واحد های تولیدی فعال در کشور و استان کردستان حمایت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد تولیدی لوازم خانگی در شهرک صنعتی سقز ضمن قدردانی از تلاش های تولیدکنندگان اظهار داشت: توسعه واحد های تولیدی فعال در کشور و استان کردستان حمایت می شود.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دستور کار و اولویت وزارت صمت است، افزود: در هرجایی که زمین و سوله آماده داشته باشیم، آن را در اختبار تولیدکنندگان قرار داده، در غیراینصورت مشکلی برای تامین زمین هم نداریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اظهارات مدیرعامل کارخانه لوازم خانگی سقز در مورد زمین مشخص شده برای توسعه این واحد تولیدی که مربوط به بنیاد مستضعفان است، تصریح کرد: برای حل مشکلات پیش رو و توسعه این کارخانه، آمادگی تشکیل جلسه با مسئولان بنیاد مستضعفین را داریم.

رحمانی گفت: اگر سرمایه گذاران و تولیدکنندگان اهل کار و تولید باشند، بدون هیچ منتی از آنان حمایت کرده و هیچ مشکلی در این راستا نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت در سقز: حمایت از توسعه واحد های تولیدی فعال در کشور اولویت است

وزیر صمت در سقز: حمایت از توسعه واحد های تولیدی فعال در کشور اولویت است