مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 15:402020-02-08سياسي

حضور در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاص به دشمن است


حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات تیر خلاص بر پیکر دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امشب در جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تیر خلاص بر پیکر دشمنان است که باعث یاس و ناامیدی آنها و جواب دندان شکنی به دشمنان اسلام و نظام اسلامی خواهد بود.

وی با مهم خواندن حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، بر نقش رسانه ها در این راستا تأکید کرد و گفت: تمام دشمنان انقلاب به دنبال آن هستند تا مردم در رکاب انقلاب نباشند تا این مساله را از طریق رسانه های خود دنبال کنند بنابراین رسانه های ما نیز باید حضور پرشور مردم را در روز 22 بهمن ماه به نمایش بگذارند تا بار دیگر دشمنان به قدرت انقلاب پی ببرند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه مقاومت و وحدت مهمترین پیام حضور در راهپیمایی 22 بهمن است اضافه کرد: امسال حضور مردم باید به گونه ای باشد که دشمن بیش از گذشته احساس خطر کرده و به وحشت بیفتد.

وی تأکید کرد: دشمنان باید بدانند تا بیرون راندن آنان از منطقه ما دست از مقاومت برنمی داریم و از این هدف خود کوتاه نخواهیم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاص به دشمن است

حضور در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاص به دشمن است