مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 15:402020-02-08اقتصادي

280 کشتارگاه صنعتی طیور در سطح کشور فعال است


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی کشور از فعالیت 280 کشتارگاه صنعتی طیور در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رفیعی پور عصر شنبه در آیین بهره برداری از کشتارگاه صنعتی مرغ با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد افزود: تنها 60 کشتارگاه از این تعداد به خط 2 یا همان سیستم اتوماتیک مجهز است.

وی با بیان اینکه رکورد تولید سالانه 5.

2 میلیون تن مرغ در کشور زده شد و رتبه 9 دنیا را در تولید مرغ داریم افزود: طی دو سال اخیر، سازمان دامپزشکی طرح های ملی متعددی را جهت کمک به مدیریت بهداشتی به بخش تولید و بازار ارائه داده است.

رفیعی پور با اشاره به اینکه آذربایجان غربی 12 کشتارگاه مرغ دارد که ساعتی 36 هزار قطعه کشتار می کند، گفت: این استان با برخورداری از 6 کشتارگاه A پلاس کشور رتبه نخست این واحدها را به خود اختصاص داده است.

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، کشتارگاه صنعتی مرغ با حضور عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی و محلی در پیرانشهر به بهره برداری رسید.

ظرفیت این کشتارگاه صنعتی مرغ که با صرف 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث شده، چهار هزار قطعه در ساعت است و با بهره برداری از آن برای 100 نفر از جوانان به صورت مستقیم اشغال ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 کشتارگاه صنعتی طیور در سطح کشور فعال است

280 کشتارگاه صنعتی طیور در سطح کشور فعال است