مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 18:202020-02-08اقتصادي

بازارچە های موقت غیر رسمی در کردستان بازگشایی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی شامگاه شنبه در بازدید از مرز سیرانبند وبازگشایی رسمی بازارچه های موقت مرزی به وجود روحیه تسهیل گری در استان اشاره کرد وگفت: - با سفر وزیر صنعت، معدن وتجارت به کردستان رسما بازارچه های موقت غیررسمی دراستان کردستان بازگشایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی شامگاه شنبه در بازدید از مرز سیرانبند وبازگشایی رسمی بازارچه های موقت مرزی به وجود روحیه تسهیل گری در استان اشاره کرد وگفت: در شرایط جنگ اقتصادی موجود کشور نیازمند روحیه همکاری وتسهیل گری است.

وی با بیان اینکه از امروز رسما بازارچه های موقت غیر سمی در چهار استان واز جمله کردستان آغاز می شود، گفت؛ در شرایط جدید به جای ثبت سفارش ثبت آماری صورت می گیرد و واردات 100 قلم کالا بصورت تجمیعی امکان پذیر است.

رحمانی افزود: همه دستگاه های مرتبط با این موضوع سازوکار های لازم وامکانات مورد نیاز را فراهم کرده اند که این امر می تواند تاثیر زیادی در بهبود معیشت مرزنشینان داشته باشد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی ما نگاه ویژه ای به توسعه تجارت در مرز ها داریم، اضافه کرد: صادرات پیشران اقتصاد ما و موتور محرکه تولید ملی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچە های موقت غیر رسمی در کردستان بازگشایی شدند

بازارچە های موقت غیر رسمی در کردستان بازگشایی شدند