مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 18:302020-02-08بين الملل

عراق از امارات خواست به تلاش علیه معامله قرن بپیوندد


رییس پارلمان عراق در دیدار با همتای اماراتی خود بر ضرورت ایجاد یک گفتمان واحد عربی در مخالفت با طرح معامله قرن آمریکا که بیانگر موضع مردمی و رسمی کشورهای عربی باشد ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق روز شنبه بر ضرورت همکاری برای  ایجاد یک گفتمان واحد عربی که بیانگر موضع مردمی و رسمی عرب ها در مخالفت با طرح صلح آمریکایی باشد، تأکید کرد.

دفتر اطلاع رسانی رییس پارلمان عراق در بیانیه ای اعلام کرد: الحلبوسی امروز در حاشیه سی امین نشست فوق العاده اتحادیه پارلمان های عربی با گصقر غباس رییس شورای ملی فدرال (پارلمان) امارات دیدار کرد و دو طرف درباره روابط دوجانبه میان دو کشور و ضرورت تقویت آن در همه زمینه ها در راستای منافع دو ملت برادر گفت وگو کردند .

به نوشته پایگاه خبری موازین نیوز ، الحلبوسی در این دیدار بر ضرورت همکاری برای شکل گیری یک گفتمان واحد و یکپارچه عربی که نشانگر موضع مردمی و رسمی عرب ها در مخالفت با طرح صلح آمریکا باشد و حقوق ملت فلسطین را به رسمیت بشناسد، تأکید کرد.

رییس پارلمان عراق همچنین به کشور امارات به دلیل برعهده گرفتن مسئولیت ریاست دور بعدی اتحادیه پارلمان های عربی که روزهای ششم و هفتم مارس (16 و 17 اسفند) در مقر اتحادیه عرب در قاهره برگزار  می شود، تبریک گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق از امارات خواست به تلاش علیه معامله قرن بپیوندد

عراق از امارات خواست به تلاش علیه معامله قرن بپیوندد