مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 19:502020-02-08بين الملل

عراق از امارات خواست به تلاش علیه معامله قرن بپیوندد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق روز شنبه بر ضرورت همکاری برای ایجاد یک گفتمان واحد عربی که بیانگر موضع مردمی و رسمی عرب ها در مخالفت با طرح صلح آمریکایی باشد، - رییس پارلمان عراق در دیدار با همتای اماراتی خود بر ضرورت ایجاد یک گفتمان واحد عربی در مخالفت با طرح معامله قرن آمریکا که بیانگر موضع مردمی و رسمی کشور های عربی باشد، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق روز شنبه بر ضرورت همکاری برای ایجاد یک گفتمان واحد عربی که بیانگر موضع مردمی و رسمی عرب ها در مخالفت با طرح صلح آمریکایی باشد، تأکید کرد.

دفتر اطلاع رسانی رییس پارلمان عراق در بیانیه ای اعلام کرد: الحلبوسی امروز در حاشیه سی امین نشست فوق العاده اتحادیه پارلمان های عربی با گصقر غباس رییس شورای ملی فدرال (پارلمان) امارات دیدار کرد و دو طرف درباره روابط دوجانبه میان دو کشور و ضرورت تقویت آن در همه زمینه ها در راستای منافع دو ملت برادر گفتگو کردند .

به نوشته پایگاه خبری موازین نیوز، الحلبوسی در این دیدار بر ضرورت همکاری برای شکل گیری یک گفتمان واحد و یکپارچه عربی که نشانگر موضع مردمی و رسمی عرب ها در مخالفت با طرح صلح آمریکا باشد و حقوق ملت فلسطین را به رسمیت بشناسد، تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق از امارات خواست به تلاش علیه معامله قرن بپیوندد

عراق از امارات خواست به تلاش علیه معامله قرن بپیوندد