مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 05:052020-02-09سياسي

آفتاب یزد: چاره مهار گرانی مدیران جهادی است نه اتو کشیده ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله ای نوشت: روزگاری دوستی داشتم در عین اینکه خیلی با معرفت بود، اما هر زمان در ماجرایی تاکید می کرد مشکلی نیست من به شدت نگران می شدم و به قول معروف چهار ستون بدنم می لرزید! زیرا .

- یک روزنامه اصلاح طلب تصریح کرد: کشور به مدیران کاری و جهادی نیاز دارد و نه مدیران اطوکشیده.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله ای نوشت: روزگاری دوستی داشتم در عین اینکه خیلی با معرفت بود، اما هر زمان در ماجرایی تاکید می کرد مشکلی نیست من به شدت نگران می شدم و به قول معروف چهار ستون بدنم می لرزید! زیرا معمولاً زمانی از این جمله استفاده می کرد که اولاً مشکل از دست اش در رفته و ثانیاً نیاز به کمک جدی دارد تا مشکل تبدیل به بحران نشود.

لیکن به هر حال این موضوع عذاب آور جزیی از اخلاق اش بود.

دوستان و نزدیکان او دیگر واقف شده بودند وقتی وی می گوید مشکلی نیست حتما مشکلی هست و بایستی هرچه سریع تر وارد میدان شد تا دفع شر شود.

در مثل مناقشه نیست، اما گزاره بالا را آوردم تا بگویم اینکه دیروز جناب آقای واعظی رییس دفتر رییس جمهور در مقابل دوربین تلویزیون فرمودند: گرانی در شب عید نخواهیم داشت حکایت همان دوستمان است! یعنی هر زمان یک مقام دولتی تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب یزد: چاره مهار گرانی مدیران جهادی است نه اتو کشیده ها

آفتاب یزد: چاره مهار گرانی مدیران جهادی است نه اتو کشیده ها