مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-09سياسي

کشتارگاه های مازندران روی خط تمام مکانیزه/ تلفات پرندگان کم شد


مدیر کل دامپزشکی مازندران، از ارتقای کشتارگاه های صنعتی مرغ استان به گریدهای بالا در زنجیره کشتار تا پیش از بسته بندی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر سید حسین رضوانی شنبه شب در جریان توررسانه ای خبرنگاران مازندران در بازدید از کشتارگاه صنعتی آمل طیور افزود: هم اکنون یک کشتارگاه دارای (آ پلاس) و چهار کشتارگاه (گرید آ) و دو کشتارگاه دیگر نیزدر مرحله گرفتن مجوزهای لازم برای گرید a هستند.

وی درخصوص مزیت گریدهای جدید برای کشتارگاه مرغ درمازندران گفت، اختلاف اصلی در تخلیه اندرونی واحشا مرغ توسط دستگاه وبدون دخالت افراد انجام می شود واین اطمینان را به مصرف کننده می دهد که چیزی به عنوان ضایعات در مرغ وجود نخواهد داشت.

خروج مرغ زنده همچنان از مازندران مدیرکل دامپزشکی مازندران، با بیان اینکه از 20 کشتارگاه موجود صنعتی دراستان حدود 18 کشتارگاه به ظرفیت 850 تا 900 تن کشتار در روزفعال است، گفت: این درحالی است که ظرفیت کشتارگاه های صنعتی ایجاد شده طیور درمازندران تا 1300 تن کشتار در روز است.

دکتر رضوانی نیاز تولید روزانه مرغ گرم درمازندران را حدود 200 تا 220 تن و درایام تعطیل آخر هفته وتعطیلات چند روزه تا 350 تن در روز بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه های مازندران روی خط تمام مکانیزه/ تلفات پرندگان کم شد

کشتارگاه های مازندران روی خط تمام مکانیزه/ تلفات پرندگان کم شد