مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-09سياسي

برخی پروژه های عمرانی همدان باعث آبروی شهر و شورا شده است


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: برخی از پروژه های عمرانی همدان از جمله پارکینگ آقاجانی بیگ و تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی باعث آبروی شهر و شورا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فتحی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن انتقاد از کندی روند اجرای پروژه های عمرانی، اظهار کرد: متأسفانه چندین طرح عمرانی شهر از جمله پل سردار شهید همدانی با سرعت بسیار پایینی پیشرفت فیزیکی دارد و علی رغم قول های شهردار که باید تا شهریور امسال فاز نخست آن به اتمام می رسید هنوز این وعده محقق نشده است.

برخی پروژه های عمرانی همدان باعث آبروی شهر و شورا شده است فتحی بر رفع موانع اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد و افزود: برخی از پروژه های عمرانی از جمله پارکینگ آقاجانی بیگ و پل سردار شهید همدانی باعث آبروی شهر و شورا شده و اگر شهرداری اولویتی برای آنها ندارد یک فاجعه است.

رییس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان همچنین از عدم پرداخت کامل حقوق و مزایای کارگران فضای سبز انتقاد کرد و افزود: حذف بخشی از حقوق این کارگران خود نوعی برده داری نوین است و باید جلوی این کار گرفته شود.

وی با تاکید بر جلوگیری از ریخت و پاش ها در شهرداری، اظهار داشت: پرداخت حقوق و مزایای نیروهای شهرداری باید بر اساس فرآیند مشخصی تعریف شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی پروژه های عمرانی همدان باعث آبروی شهر و شورا شده است

برخی پروژه های عمرانی همدان باعث آبروی شهر و شورا شده است