مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-09بين الملل

حذف بند محکومیت معامله قرن از پیش نویس قطعنامه فلسطین در شورای امنیت


پس از انجام برخی اصلاحات در پیش نویس اولیه محکومیت طرح صلح آمریکا از متن پیش نویس قطعنامه فلسطینی که قرار است سه شنبه در شورای امنیت به رای گذاشته شود، - حذف بند محکومیت "معامله قرن" از پیش نویس قطعنامه فلسطین در شورای امنیت پس از انجام برخی اصلاحات در پیش نویس اولیه محکومیت طرح صلح آمریکا از متن پیش نویس قطعنامه فلسطینی که قرار است سه شنبه در شورای امنیت به رای گذاشته شود، حذف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، در پیش نویس قطعنامه جدیدی که روز جمعه به اعضای شورای امنیت ارائه شد، طرحی که آمریکا 28 ژانویه سال جاری میلادی برای به اصطلاح صلح خاورمیانه ارائه کرد (معامله قرن)، به منزله انحراف از استانداردهای توافق شده بین المللی برای توقف پایدار درگیری های دو طرف فلسطینی-اسراییلی است که در قطعنامه های مربوطه سازمان ملل نیز به آنها تصریح شده است.

ساختار اولیه پیش نویس قطعنامه ای که فلسطینی ها به واسطه تونس و اندونزی، دو عضو غیردائم شورای امنیت به این شورا ارائه کردند، حاوی ابراز تاسف شدید شورای یاد شده بود زیرا طرح صلح آمریکا ناقض قوانین بین المللی است.

اما کاهش شدت قطعنامه ای که همچنان شامل محکومیت شهرک سازی های اسراییل در اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی و حمایت از راه حل تشکیل دو کشور بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف بند محکومیت معامله قرن از پیش نویس قطعنامه فلسطین در شورای امنیت

حذف بند محکومیت معامله قرن از پیش نویس قطعنامه فلسطین در شورای امنیت