مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 06:462020-02-09سياسي

اقدام غیرقانونی نیروگاه اصفهان در تصرف معبر آب کشاورزان اصفهان/سکوت مسئولان


عضو هیئت مدیره نظام صنف کشاورزی با اشاره به اقدام غیرقانونی نیروگاه اصفهان در تصرف مادی شایج به عنوان معبر آب کشاورزان اصفهان گفت: متاسفانه مسئولان مربوطه سکوت کرده اند.

- حسین محمدرضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کشاورزان در روز پنج شنبه مورخ سوم بهمن ماه 1398 برای اجرای حکم های صادره در پی مصوبات کمیته ساماندهی رودخانه، رفع مزاحم ها و تصرفات نیروگاه در راستای تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب مصوب 1361 مجلس شورای اسلامی به همراه تیم ساماندهی زاینده رود به محل نیروگاه رفته بودند، اظهار داشت: در سال 1388 با شکایت شرکت آب منطقه ای، در شعبه 105 دادگاه عمومی حقوقی و شعبه 3 دادگاه تجدید نظر اصفهان حکم قطعی تخلیه حریم و بستر رودخانه، که توسط نیروگاه تصرف شده بود، صادر شده است.

وی با بیان اینکه نیروگاه نه اینکه به حکم دادگاه و صورت جلسات تنظیم شده تمکین نکرده بلکه اقدام به تصرف کامل مادی شایج معبر آب کشاورزان مناطق دستگرد و قائمیه نیز کرده است، افزود: جای تعجب است شرکت آب منطقه ای باید مانع تجاوز به حریم وبستر رودخانه باشد که کاملاً سکوت کرده است.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای نه اینکه اجرای این حکم را پیگیری نکرد بلکه سکوت کرد تا نیروگاه کل بستر در دو طرف رودخانه را نیز در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام غیرقانونی نیروگاه اصفهان در تصرف معبر آب کشاورزان اصفهان/سکوت مسئولان

اقدام غیرقانونی نیروگاه اصفهان در تصرف معبر آب کشاورزان اصفهان/سکوت مسئولان