مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 07:122020-02-09اقتصادي

19 روستای اسدآباد نیاز فوری به بازسازی و نوسازی تأسیسات آبرسانی دارند


رییس امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد گفت: از 63 مجتمع آبرسانی در استان 10 مجتمع در شهرستان اسدآباد در دست اجرا بوده و یا به بهره برداری رسیده که تکمیل این مجتمع های آبرسانی در اولویت اول شرکت آب و فاضلاب روستایی اسدآباد قرار دارد.

- ایسنا/همدان رییس امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد گفت: از 63 مجتمع آبرسانی در استان 10 مجتمع در شهرستان اسدآباد در دست اجرا بوده و یا به بهره برداری رسیده که تکمیل این مجتمع های آبرسانی در اولویت اول شرکت آب و فاضلاب روستایی اسدآباد قرار دارد.

احد احدی ایمان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در 102 روستای شهرستان 76 روستا تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی قرار گرفته که 92 درصد جمعیت روستاها را شامل می شود که بالاتر از میانگین استان و کشور است و باقی روستاها که عمدتاً زیر 30 خانوار هستند، با توجه به اعتبارات و برنامه ریزی های این امور در سالیان آینده به خدمات آب و فاضلاب ملحق می شوند.

وی با بیان اینکه در سالجاری روستاهای کمک سفلی و علیا و پیفانج به جمع روستاهای تحت پوشش شهرستان اضافه شده اند، افزود: تعداد 19 روستا به صورت فوریتی نیاز به بازسازی و نوسازی تأسیسات آبرسانی شامل تأمین آب، انتقال، ذخیره و توزیع دارند که برنامه عملیاتی آن تهیه و طراحی شده و در انتظار ابلاغ اعتبارات هستیم تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 روستای اسدآباد نیاز فوری به بازسازی و نوسازی تأسیسات آبرسانی دارند

19 روستای اسدآباد نیاز فوری به بازسازی و نوسازی تأسیسات آبرسانی دارند