مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 07:122020-02-09اقتصادي

طرح های آبخیزداری با اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال اجراست


نائب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با تامین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی طرح های متعدد آبخیزداری در استان اردبیل در حال اجراست.

- ایسنا/اردبیل نائب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با تامین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی طرح های متعدد آبخیزداری در استان اردبیل در حال اجراست.

رضا کریمی در حاشیه جلسه شورای اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 45 میلیارد تومان از این محل برای اجرای طرح های آبخیزداری جذب شده که در همین راستا 70 طرح آبخیزداری در اردبیل، نیر، نمین و سرعین در حال اجراست.

وی اساس و مبنای توسعه و تحول در این استان را تکیه بر بخش کشاورزی و بالندگی در این بخش دانست و خاطرنشان کرد: در کنار کشاورزی نوین باید صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز مدنظر قرار گیرد تا به نوعی از اقتصاد منفعل و روبه نابودی در این استان جلوگیری شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به اصرار خود مبنی بر حضور در کمیسیون کشاورزی و قرار گرفتن در جمع هیئت رییسه را یادآور شد و بیان کرد: با تدوین برنامه ششم توسعه که همزمان با اولین سال حضورمان در مجلس بود در کمیسیون کشاورزی تلاش شد تا در این بخش تصویب 33 ماده قانونی را در بخش کشاورزی انجام دهیم که 17 مورد از آنها در حمایت از عشایر سختکوش و دلیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آبخیزداری با اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال اجراست

طرح های آبخیزداری با اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال اجراست