مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 07:202020-02-09اقتصادي

افتتاح یا کلنگ زنی 97 پروژه عمرانی در شهرستان دیر آغاز شد


به مناسبت دهه مبارک فجر 97 پروژه با 96 میلیارد و 200 میلیون تومان در شهرستان دیر با حضور استاندار بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در دهه فجر 88 پروژه با 81 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی 9 پروژه با 15 میلیارد و 200 میلیون تومان در دیر آغاز می شود.

استاندار بوشهر صبح یکشنبه در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی دمیگز گفت: با توجه به محدودیت های مالی که در کشور وجود دارد اما این پروژه با جدیت دنبال و در 5 ماه افتتاح شد.

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: در این دولت به دنبال این بودیم که بدون حاشیه، نوکری مردم را کنیم و دولت با همه تحریم ها و مشکلات مالی، روند توسعه کشور را متوقف نکرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سفر رییس جمهور به استان در سال گذشته برکات زیادی برای استان داشت، اضافه کرد: با توجه به مشکلات مالی در کشور روز گذشته 13 میلیارد تومان از پروژه های مصوب سفر رییس جمهور افتتاح شد و این امر نشان از همت دولت برای توسعه کشور است.

وی افزود: کار کردن در شرایط سخت هنر است و مدیریت استان تصمیم بر این گرفت که منابع مالی را هدفمند هزینه کند و با همین روش مشکلات آب در استان مدیریت شد و پروژه مهم فاضلاب در بوشهر رو به اتمام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یا کلنگ زنی 97 پروژه عمرانی در شهرستان دیر آغاز شد

افتتاح یا کلنگ زنی 97 پروژه عمرانی در شهرستان دیر آغاز شد