مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 07:272020-02-09اقتصادي

9 پروژه عمرانی در دیر افتتاح و اجرا شد


طرح های افتتاحی شامل، مجتمع آبرسانی دمیگز، ساختمان فرمانداری، 18 واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد، زمین چمن بردستان، مجموعه ورزشی دیر، ساختمان شبکه بهداشت و درمان، ساختمان برق و گلخانه است.

همچنین عملیات اجرایی فاز چهارم گلخانه کشاورزی در بردخون با اعتبار 110 میلیارد ریال و مساحت چهار هزار مترمربع و اشتغال زایی برای 36 نفر آغاز شد.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح مجتمع آبرسانی دمیگز گفت: پروژه آبرسانی دمیگز در زمان مقرر به بهره برداری رسید و با این طرح در وضعیت آب روستاهای ساحلی شهرستان دیر موثر خواهد بود.

عبدالکریم گراوند افزود: منابع محدود و شرایط سخت اقتصادی و مالی وجود دارد اما در این وضعیت روند سرعت بخشی به پروژه ها و خدمات دهی به مردم استان شتاب گرفته است.

وی گفت: در سفر رییس جمهوری به استان بوشهر برکات خوبی نصیب استان شده است و اکنون منابع بصورت هدفمند توزیع می شود و هرجا بتوانیم گره ای در استان باز می کنیم که یکی از آنها تامین آب مرکز استان بود که با برنامه ریزی درست آن را سامان دادیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: تامین آب کمترین حق مردم است که نظام اسلامی آن را برای مردم انجام می دهد و آن را از افتخارات خود می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پروژه عمرانی در دیر افتتاح و اجرا شد

9 پروژه عمرانی در دیر افتتاح و اجرا شد