مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 07:362020-02-09اقتصادي

11 هزار میلیارد ریال در بخش صنایع تبدیلی چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری شد


طهمورث فتاحی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:در طول دولت یازدهم و دوازدهم،تاکنون برای بیش از 35 طرح صنایع تبدیلی و فرآوری با استفاده از تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش، از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به وسیله بانک های عامل و مشارکت بخش خصوصی، تامین اعتبار شده است.

وی گفت:احداث و تکمیل طرح تولید خوراک شیلات و آبزیان با 3 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شهرکرد و توسعه و فعال سازی کارخانه تولید شیرخشک شهرکرد با اعتباری افزون بر 3 هزار میلیارد ریال از عمده طرح های صنایع تبدیلی استان است.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، طرح تولید گلاب و عرقیات با ظرفیت 900 تن در سال در شهرستانهای سامان و شهرکرد و طرح تولید مربا و ترشی جات با ظرفیت یکهزار و 200 تن در سال در سامان و بروجن را از جمله طرح های بخش صنایع تبدیلی عنوان کرد.

وی، اجرای طرح بسته بندی محصول قارچ شهرستان شهرکرد با ظرفیت 60 تن در سال، طرح سردخانه دو مداره بروجن با ظرفیت 5 هزار تن در سال، طرح بسته بندی عسل کوهرنگ با ظرفیت 800 تن در سال و طرح بسته بندی انواع سبزی و صیفی خشک با ظرفیت 300 تن در سال و طرح تولید و فرآوری ماهی در شهرستان شهرکرد و لردگان را از دیگر طرح های صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار میلیارد ریال در بخش صنایع تبدیلی چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری شد

11 هزار میلیارد ریال در بخش صنایع تبدیلی چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری شد