مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 08:102020-02-09اجتماعي

محورهای زنجان- دندی- تکاب و زنجان- تهم - چورزق مسدود است


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از مسدود بودن محورهای زنجان- دندی- تکاب و زنجان- تهم - چورزق خبر داد و گفت: این محورها در حال حاضر شاهد کولاک شدید است.

- جواد یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به کولام موجود در برخی از محورهای استان اشاره و اظهار کرد: با وجود این پدیده جوی، اغلب راه های اصلی و فرعی استان باز و تردد در آن ها جریان دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه با وجود مسدود بودن بخشی از آزادراه زنجان- تبریز، مشکلی در تردد این محور در حوزه استحفاظی استان زنجان وجود ندارد، تصریح کرد: این محور از تقاطعی به نام هشترود به سمت تبریز مسدود شده که دلیل آن کولاک شدید موجود در منطق است.

وی افزود: مسافرانی که قصد سفر از محور زنجان - تبریز به سمت اردبیل و تبریز در حوزه استحفاظی زنجان را دارند، با همراه داشتن تجهیزات زمستانی می توانند سفر خود را انجام دهند.

یوسفی با تاکید بر مسدود بودن دو محور زنجان- دندی- تکاب و زنجان- تهم- چورزق به دلیل کولاک شدید گفت: این محورها توسط پلیس مسدود شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با توصیه به مسافران برای رعایت شرایط زمستانی به ویژه همراه داشتن زنجیر چرخ افزود: تردد در محوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای زنجان- دندی- تکاب و زنجان- تهم - چورزق مسدود است

محورهای زنجان- دندی- تکاب و زنجان- تهم - چورزق مسدود است