مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 09:002020-02-09اقتصادي

افزایش بودجه انجمن و کانون های دانشجویی پیام نور


معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: در راستای توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی بودجه کانون ها 27 درصد و بودجه انجمن های دانشجویی حدود 30 درصد در سال 98 افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی افزود: به منظور افزایش جاذبه برای ورود دانشجویان دکتری به کرسی های ترویجی، اجازه برگزاری یک کرسی به جای مقاله دوم در حال برنامه ریزی است.

وی افزود: برگزاری کرسی های ترویجی سطح و اعتبار علمی دانشگاه پیام نور را افزایش داده است، کرسی های ترویجی دانشگاه پیام نور گامی برای شناسایی پژوهشگران و ایجاد انگیزه های پژوهشی در آنها و در نهایت ایجاد زمینه های مساعد برای رسیدن به کرسی های نظریه پردازی عنوان شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: تاکنون پنج کرسی ترویجی در دانشگاه های پیام نور کشور با هدف افزایش سطح و اعتبار علمی برگزار شده است.

وی ادامه داد: تلاش شده بودجه فرهنگی دانشگاه های پیام نور با وجود تنگناها در سایر حوزه، آنچه که مصوب بود، محقق شود.

ناجی گفت: با استفاده از روش های مختلف همچون ادغام جشنواره ها و بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای و دانشجو محورکردن فعالیت ها، سعی شده تا از اثر منفی کاهش بودجه ها با وجود تغییر نرخ ها در طول سال، کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه انجمن و کانون های دانشجویی پیام نور

افزایش بودجه انجمن و کانون های دانشجویی پیام نور