مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-09اقتصادي

طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال 35 درصد در آبادان پیشرفت کرد


با گذشت بیش از دو هفته از آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال IPV در شهرستان آبادان بیش از 35 درصد جمعیت واکسینه شدند.

- جعفر ربیحاوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال IPV به منظور تکمیل پوشش ایمنی در قبال فلج اطفال به عنوان گام نهایی ریشه کنی این بیماری از 5 بهمن ماه سال جاری تا پایان سال هم زمان با تمام نقاط کشور در شهرستان آبادان برای جمعیت هدف متولدان 95 فروردین تا اردیبهشت ماه 97 در مراکز خدمات جامع سلامت شهری، روستایی، پایگاه ها و خانه های بهداشت در حال اجرا است.

وی افزود: تاکنون بیش از چهار هزار و 900 نفر از جمعیت هدف 13 هزار و 550 نفری شهرستان با حضور در مراکز جامع سلامت شهری و روستایی واکسن مذکور را دریافت کردند.

رییس مرکز بهداشت آبادان ضمن اعلام درصد واکسینه شدن در روستاهای تحت پوشش مراکز روستایی منیوحی، ابوشانک بهمن شیر، ابوشانک نصار و کوت شنوف از همکاری بسیار مطلوب ساکنین این مناطق قدردانی کرد و اظهار داشت: پیشرفت این طرح در مناطق روستایی 90 درصد و بالاتر از مناطق شهری است.

وی بیان کرد: از خانوارهای دارای فرزند واجد شرایط خواهشمندم که برای دریافت واکسن فلج اطفال به مراکز و پایگاه های بهداشتی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال 35 درصد در آبادان پیشرفت کرد

طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال 35 درصد در آبادان پیشرفت کرد