مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-09سياسي

گره گشایی از مشکلات مردم اولویت خبرنگاران باشد


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خواستار دوری رسانه های محلی از جنجال آفرینی شد و گفت: خبرنگاران گره گشایی از مشکلات مردم را برای خود اولویت بدانند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خواستار دوری رسانه های محلی از جنجال آفرینی شد و گفت: خبرنگاران گره گشایی از مشکلات مردم را برای خود اولویت بدانند.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در نشست با هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر افزود: انتظار می رود رسانه های این استان برای حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مشارکت بیش از پیش در انتخابات دوم اسفندماه و حفظ آرامش و امنیت در این انتخابات تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه جنجال آفرینی توسط رسانه ها پذیرفتنی نیست، اظهارکرد: ضروری است معیارهای انتخاب یک نماینده انقلابی از جمله ندوختن جیب، ساده زیستی، مردمی بودن و متعهد به نظام و ارزش های دینی توسط رسانه ها برای مردم تبیین و تشریح شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین سیاست های دشمنان سیاه نمایی خدمات 40 ساله نظام و انقلاب است و به نوعی دستاوردهای انقلاب را شکست و شکست های خود را موفقیت جلوه می دهد تا تعهد مردم نسبت به انقلاب اسلامی کم رنگ و به نوعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از مشکلات مردم اولویت خبرنگاران باشد

گره گشایی از مشکلات مردم اولویت خبرنگاران باشد