مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-09ورزشي

تیم برتر فوتسال کارگری به رقابت های جهانی اعزام می شود


برنامه داریم هر سال تیم برتر فوتسال کارگری کشور را به رقابت های جهانی اعزام کنیم.

- ایسنا/لرستان رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: برنامه داریم هر سال تیم برتر فوتسال کارگری کشور را به رقابت های جهانی اعزام کنیم.

جواد رمضی در حاشیه مسابقات فوتسال لیگ 2 کارگران کشور یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در بروجرد برگزار شد به ایسنا گفت: این رقابت ها با حضور 13 تیم برگزار شد و در دیدار نهایی آذربایجان شرقی در ضربات پنالتی دورود را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی ادامه داد: کارشناسانی که در سالن حضور داشتند معتقد بودند سطح این رقابت ها بسیار بالا بوده و تیم ها با بازیکن های خوبی در رقابت ها شرکت کرده بودند.

رمضی با بیان اینکه مسابقات فوتسال و فوتبال کارگری با اقبال عمومی مواجه شده و جذابیت های خاص خودش را دارد، تصریح کرد: امسال تیم سیرجان به عنوان قهرمان فوتسال کارگری ایران برای نخستین بار به رقابت های شرکت های کارگری جهان اعزام شد و به مقام قهرمانی رسید و همین موضوع بر تب و تاب و افزایش تعداد تیم های فوتسال کارگری افزوده است.

رییس فدراسیون ورزش کارگری تصریح کرد: سابقه نداشته که لیگ 2 فوتسال کارگری با حضور 13 تیم برگزار شود و همواره این رقابت ها با حضور 7 یا 8 تیم به انجام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم برتر فوتسال کارگری به رقابت های جهانی اعزام می شود

تیم برتر فوتسال کارگری به رقابت های جهانی اعزام می شود