مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 10:062020-02-09اجتماعي

راه های کردستان باز اما تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است


رامبد نوذری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محورهای ایرانخواه - تکاب، دیواندره - سقز، سقز - مریوان و هورامان - سروآباد است که به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید و کاهش دید رانندگان از شب گذشته تاکنون مسدود بودند.

وی با اشاره به اینکه توصیه می شود مسافران از سفرهای غیر ضروری در این مسیرها خودداری کنند، اضافه کرد: با توجه به ادامه بارش برف و تداوم کولاک در جاده های این استان توصیه می شود رانندگان بدون همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر لوازم و تجهیزات ایمنی به هیچ عنوان اقدام به سفر نکنند.

بارش برف در این استان از شب جمعه آغاز شده و هم اکنون علاوه بر ایجاد مشکل برای تردد در مسیر بین شهری باعث مسدود شدن راه ارتباطی 178 روستای دیگر استان کردستان نیز شده است.

طرح زمستانی راهداری و پلیس راه همه ساله از 15 آبان در سراسر کشور شروع می شود اما در کردستان به علت برفگیر بودن و داشتن گردنه های متعدد این طرح به صورت غیر رسمی زودتر از موعد آغاز شده و در این طرح، 475 راهدار کردستان به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران هستند.

راهداران در قالب طرح های مختلف زمستانه، نوروزی و تابستانی بیش از هشت هزار و 500 کیلومتر از راه های استان را شامل یک هزار و 900 کیلومتر در مسیرهای بین شهری و 6 هزار و 600 کیلومتر در راه روستایی را تحت پوشش قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های کردستان باز اما تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

راه های کردستان باز اما تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است