مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 10:262020-02-09اقتصادي

روستای بدون برق در شهرستان اردستان وجود ندارد


رییس اداره برق شهرستان اردستان گفت: به برکت انقلاب اسلامی روستای دارای سکنه بدون انشعاب برق در شهرستان اردستان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسمعلی ناظری پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: حذف قبض کاغذی و جایگزین قبض سبز از اهداف اصلی اداره برق شهرستان در این ماه های اخیر بوده است.

وی افزود: با مدیریت مصرف برق در تابستان98 توانسته ایم کار بسیار بزرگی را انجام دهیم.

90 درصد خدمات در اداره برق اردستان غیر حضوری است رییس اداره برق شهرستان اردستان گفت: اداره برق شهرستان اردستان در حال حاضر 29 مورد از خدمات را به شکل غیر حضوری ارائه می هد که 90 درصد خدمات را شامل می شود.

وی ابرازداشت: شهرستان اردستان دارار 32 هزار و 117 مشترک برق است که همه از قبض سبز استفاده می کنتد و قبوض کاغذی حذف شده است.

ناظری بیان داشت: تعداد 50 درصد مشترکان شهرستان اردستان روستایی هستند که 220 روستا و مزرعه با شعاع 80 کیلومتر برق رسانی شده است.

رییس اداره برق شهرستان اردستان تاکید کرد: مقدار یک هزار و 357 کیلومتر شبکه فشار متوسط در قالب 15 فیدر خدمات برق به مشترکات شهرستان اردستان را ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: تعداد مشترکان برق شهرستان اردستان قبل از انقلاب بیش از سه هزار و 500 مشترک بوده که در حال حاضر بیش از 32 هزار مشترک دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای بدون برق در شهرستان اردستان وجود ندارد

روستای بدون برق در شهرستان اردستان وجود ندارد