مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-09فرهنگي

«واگیر ندارد» تئاتر مستند است/ تلاش برای آگاهی از بیماری ایکتیوز


ساشا کشوادی کارگردان نمایش «واگیر ندارد» که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد، عنوان کرد در این نمایش مستند تلاش کرده درباره بیماری ایکتیوز به مخاطبان اطلاع رسانی کند.

- ساشا کشوادی کارگردان نمایش واگیر ندارد که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد، عنوان کرد در این نمایش مستند تلاش کرده درباره بیماری ایکتیوز به مخاطبان اطلاع رسانی کند.

ساشا کشوادی کارگردان نمایش واگیر ندارد که در بخش خارج از مسابقه جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد، درباره اجرای این اثر در جشنواره به خبرنگار مهر گفت: این نمایش در اجرای عمومی در تماشاخانه مهرگان به صحنه رفت و در اجرای جشنواره در تالار سایه مجموعه تئاترشهر اجرا می شود که هر 2 سالن بلک باکس هستند بنابراین تغییر زیادی در اجرای جشنواره نخواهیم داشت و تنها یکی از بازیگران نمایش تغییر کرده و یک بازیگر جدید نیز به جمع گروه اضافه شده است.

وی درباره موضوع نمایش که در رابطه با بیماران مبتلا به ایکتیوز است، توضیح داد: این اثر نمایشی یک مستند تئاتری درباره بیماران مبتلا به ایکتیوز است که در همین راستا ما با 28 مورد از مبتلایان به این بیماری صحبت کردیم و از میان آنها 5 زندگی روی صحنه بازسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«واگیر ندارد» تئاتر مستند است/ تلاش برای آگاهی از بیماری ایکتیوز

«واگیر ندارد» تئاتر مستند است/ تلاش برای آگاهی از بیماری ایکتیوز