مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 10:402020-02-09سياسي

تمهیدات ترافیکی مراسم یوم الله 22 بهمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مهماندار عنوان کرد: با توجه به این که این هفته روز سه شنبه 22 بهمن ماه را در پیش داریم، به همین منظور راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم الله 22 بهمن ماه در تهران انجام خواهد شد به همین خاطر محدودیت ها و ممنوعیت .

- ، سردار محمدرضا مهماندار عنوان کرد: با توجه به این که این هفته روز سه شنبه 22 بهمن ماه را در پیش داریم، به همین منظور راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم الله 22 بهمن ماه در تهران انجام خواهد شد به همین خاطر محدودیت ها و ممنوعیت هایی را در حوزه ترافیک اعمال خواهیم کرد که ان شاء الله بتوانیم هر چه بهتر نسبت به سال های قبل در خدمت مردم عزیز و راهپیمایان گرامی باشیم.

وی با اشاره به محدودیت های درنظر گرفته شده برای راهپیمایی 22 بهمن گفت: ابتدا از ساعت 10 شب روز دو شنبه ترمینال غرب (پایانه غرب) تهران مسدود خواهد شد و در اختیار مسئولین برگزاری مراسم خواهد بود.

رییس پلیس راهور پایتخت ادامه داد: پس در نتیجه تمامی اتوبوس ها چه ورودی به تهران برای پایانه غرب داشته باشد، چه خروجی از پایانه غرب داشته باشد، منتقل به پایانه جنوب می شود.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: مردم می توانند از ساعت 22، شب قبل از 22 بهمن که ترمینال غرب بسته می شود تا فردای آن روز و پایان مراسم، از ترمینال جنوب به عنوان جایگزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی مراسم یوم الله 22 بهمن

تمهیدات ترافیکی مراسم یوم الله 22 بهمن