مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 11:102020-02-09اقتصادي

حذف بیمه قالیبافان تهدیدی برای صنعت فرش است


عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه از سال 93 تامین اجتماعی اقدام به حذف بیمه بافندگان کرده است، - ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه از سال 93 تامین اجتماعی اقدام به حذف بیمه بافندگان کرده است، تاکید کرد که این موضوع تهدیدی جدی برای صنعت فرش ایران محسوب می شود.

علی رضا قدرتی یکشنبه 20 بهمن در جلسه کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی فارس، با بیان اینکه فرش یک کالای ایرانی و صنعت فرش یکی از پتانسیل و مزیت های استان فارس است در صادرات، ارزآوری و ایجاد اشتغال است، گفت: حذف بیمه بافندگان موجب از دست دادن بسیاری از قالیبافان حرفه ای و متعهد در فارس شده است.

قدرتی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی تاخیر یک روزه در پرداخت حق بیمه و یا عدم حضور فرد در بازدید سرزده را به عنوان دلیلی برای حذف بیمه بافندگان در دستور کار دارد اما چنین برخوردی منطقی نیست و اشتغال در این بخش را با خطر روبرو کرده است.

وی تداوم این روند را یک تهدید جدی برای صنعت فرش دانست و گفت: راهکار موثر برای سازمان تامین اجتماعی، بهره گیری از ظرفیت اتحادیه ها و انجمن های فعال در حوزه فرش است، آن سازمان با همکاری این تشکل ها می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف بیمه قالیبافان تهدیدی برای صنعت فرش است

حذف بیمه قالیبافان تهدیدی برای صنعت فرش است