مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 11:152020-02-09سياسي

فعالیت های جهاددانشگاهی، تحقق اهداف انقلاب را به دنبال دارد


رییس جهادانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با گسترش تحقیقات، شکوفایی استعدادها و استفاده از ظرفیت های موجود در سطح جامعه برای نیل به خوداتکایی و پیشرفت، - ایسنا/اردبیل رییس جهادانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با گسترش تحقیقات، شکوفایی استعدادها و استفاده از ظرفیت های موجود در سطح جامعه برای نیل به خوداتکایی و پیشرفت، تحقق اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می کند.

مهران اوچی اردبیلی یکشنبه 20 بهمن ماه در جلسه شورای معاونان و مدیران جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی سعی دارد در تسهیل روند فعالیت های کشور نقش خود را ایفا نماید.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی از زمان تشکیل، در کنار سایر مراکز آموزش عالی و موسسات علمی و پژوهشی برای پیشرفت جایگاه علمی کشور تلاش می کند اظهار کرد: با نیازسنجی انجام گرفته در سطح کشور، الگوسازی و برنامه ریزی های خوبی در تمام حوزه های فعالیتی جهاددانشگاهی در راستای رفع نیازهای کشور و پیشرفت استان ها انجام گرفته است.

رییس جهادانشگاهی استان اردبیل یادآور شد: این نهاد با هدف متناسب سازی قابلیت های تخصصی افراد با نیازهای تخصصی کشور بنیان شده تا در سایه آن کارآیی های لازم را برای پذیرش و ایفای موثر وظایف و نقش ها در کشور کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های جهاددانشگاهی، تحقق اهداف انقلاب را به دنبال دارد

فعالیت های جهاددانشگاهی، تحقق اهداف انقلاب را به دنبال دارد