مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 13:062020-02-09سياسي

کلاه های «مرگ بر شاه» در دوران انقلاب تا ابتکارهای جالب رزمندگان


خبرگزاری مهر - گروه استانها، عاطفه علیان: انقلاب اسلامی توانست ایران را از شر وابستگی به قدرت های استکباری برهاند و نوید بخش استقلال و آزادی باشد؛ ارمغانی که انقلاب برای فرزندانش داشت اعتماد به نفسی بود که جلوه آن را می توان در جوانانی دید که هشت سال در جبهه های حق علیه باطل گفتمان خودباروی و ما می توانیم را باور کردند و با اطاعت از ولی فقیه هر روز بیشتر قوی شدند و در حرکتی بنیادین خودباوری را جایگزین حقارت کردند.

انقلاب اسلامی حرکتی علیه وابستگی و ذلت بود؛ همان حرکتی که مقام معظم رهبری فرمودند که این انقلاب حرکت عظیمی بود برای اینکه وابستگی و عقب ماندگی را-این دو ذلت بزرگ- به برکت اسلام و با راهنمایی و رهبری اسلام، از این ملت بزداید.

دو درد طولانی مزمن بود، اینها را علاج بدهد؛ انقلاب برای این به وجود آمد و نظام جمهوری اسلامی بر این اساس تشکیل شد .

با همین گفتمان خودباوری و عزت مندی در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفتگویی با جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران در استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد داشتیم.

سردار پاسدار اصغر عرب پور با تاکید بر اینکه هر جریانی که امروز تلاش کند گفتمان وابستگی و تحقیر را تئوریزه کند قطعا برخلاف مسیر مردم حرکت کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه های «مرگ بر شاه» در دوران انقلاب تا ابتکارهای جالب رزمندگان

کلاه های «مرگ بر شاه» در دوران انقلاب تا ابتکارهای جالب رزمندگان