مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 13:062020-02-09اقتصادي

سرمایه 134 هزار تومانی صنعت دام ایران


علیرضا رفیعی پور روز یکشنبه در مراسم افتتاح مدرن ترین کشتارگاه صنعتی طیور کشور در مرند با اشاره به فعالیت 280 کشتارگاه مرغ در کشور افزود: این تعداد کشتارگاه، سه برابر ظرفیت تولید مرغ ایران است.

وی اظهار داشت: با توجه به نقش کشتارگاه ها در اقتصاد ملی، آنها متضمن کمک به تولید کننده و مصرف کننده بوده و مهمترین حلقه صنعت طیور کشور هستند.

رفیعی پور اضافه کرد: از 280 کشتارگاه موجود کشور، تعداد 64 مورد دارای خط دوم تولید با 5 و 7 ربات بوده که 28 کشتارگاه امتیاز A و کمتر از 10 عدد نیز امتیاز A پلاس را گرفته اند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به بهداشت عمومی جامعه، ادامه داد: طی سال گذشته، 15 میلیون کیلوگرم مرغ در کشتارگاه های طیور از چرخه مصرف خارج شده و اجازه ورود دوباره به آنها داده نشده است.

رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به افتتاح کشتارگاه صنعتی طیور در مرند، گفت: رشد و ایجاد اینگونه مجموعه ها در واقع کمک برای رونق تولید و توسعه صادرات در کشور است و ما وظیفه داریم از افرادی که در این حوزه سرمایه گذاری کرده اند، حمایت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مدرن ترین کشتارگاه صنعتی طیور کشور با اعتبار 640 میلیارد ریال در مرند افتتاح شد.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، تامین سلامت گوشت دام و طیور را از اهداف مهم این اداره کل دانست و گفت: کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه 134 هزار تومانی صنعت دام ایران

سرمایه 134 هزار تومانی صنعت دام ایران